eمتولد تیرماه ۱۳۶۶و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک طراحی کاربردی از دانشگاه فردوسی مشهد هستم. دوازده سیزده سالم بود، حدود سال ۱۳۷۸ که پدرم یک کامپیوتر رومیزی پنتیوم ۲۳۳ برای برادرهایم که آن زمان دانشجو بودند خریداری کرد. و این شروع دنیای دیجیتال من بود. بعد از چند ماه  تبدیل به وسیله شخصی من شد. تقریبا از حدود ۱۴ سالگی کسب درآمد من از کامپیوتر و دنیای دیجیتال شروع شد. در سال ۱۳۷۹ با صدا و سیما همکاری می‌کردم و انیمیشن و تیتراژ برنامه های صدا و سیما را طراجی می‌کردم.

اولین سالی که سی‌پی‌یو های AMD تولید و به بازار معرفی شد قیمت مناسب تری نسبت به اینتل  داشت اما هیچ کس از ترس احتمال سوختن حاضر به خرید آنها نبود. من در آن دوران کامپیوتر اسمبل می‌کردم و با گارانتی خودم می‌فروختم. تصمیم گرفتم ریسک بیشتر با سود بیشتر را بپذیرم و سیستم های AMD به مشتری هایم بفروشم. خوب این اولین درس ریسک پذیری در دنیای تجارت واقعی بود که در سن ۱۵ سالگی کسب کردم که البته موفق هم بود.

در دوران دبیرستان در زمان های بیکاری بیشتر مشغول به راه‌اندازی وب سایت شخصی خودم بودم. و همچنین مشغول طراحی وب‌سایت برای مشتری هایی که با زحمت خیلی زیاد راضی به امضای قرارداد می‌شدند. این جریانات مربوط به حدود سالهای ۱۳۸۰ بود. دورانی که اینترنت Dial-up به سختی تو بعضی خانه‌ها پیدا می‌شد.

بیشتر مشتری‌های من کارخانه های صنعتی بودند و از این جهت در کنار این کار  به رشته مکانیک علاقه‌مند شدم. اولین وب سایت بانک اطلاعات صنایع استان را در سال ۱۳۸۲ بدون هیچ پشتوانه ای طراحی کردم.
در سال ۸۴ وارد رشته کارشناسی مکانیک طراجی جامدات دانشگاه آزاد مشهد شدم و هم زمان وب سایت های شرکتی برای مشتری هام طراحی می‌کردم.

سه سال بعد اولین شرکت رسمی خودم رو به اسم آسانگار طوس ثبت کردم و اولین دفتر کار خودم رو راه‌اندازی کردم، و فعالیتم را در دو شاخه مجزا شروع کردم.

 

طراحی سایت و وب مارکتینگ:

این کار اولین و قدیمی‌ترین تخصص به درد بخور من در اون زمان بود. اینترنت ADSL تازه به خانه‌ها آمده بود، و این مدل کارها در حال جا افتادن بود. مردم از گوگل و SEO یه چیز هایی می‌دانستند و زمان خوبی بود تا از این فرصت بهره برداری کرد.

با اسم آسانت شروع به پرزنت کردن مشتری های جدید کردیم و در طی ۳ سال برای بیش از ۱۰۰ شرکت و کارخانه قدر در ایران سایت طراحی کردیم و خدمات وب مارکتینگ دادیم. برند هایی مانند: گرم‌ایران، کارخانه مشعل آترا، درنیک، فرش قرن، مشهد واشر، لبنیات تاشال، فولاد نیک‌صدرا و… .

بازرگانی و واردات:

بازرگانی را خیلی دوست داشتم و تا جایی که می‌توانستم با بازرگانهای موفق ارتباط برقرار می‌کردم و اطلاعات و دیتا جمع می‌کردم. نمایندگی رسمی چند برند تولید کننده ماشین آلات صنایع غدایی را از چین گرفتم و تا حدی به این بازار وارد شدم. در نمایشگاه‌های صنایع غدایی شرکت می‌کردیم و سفارش می‌گرفتم. تا اینکه بعد از پرداخت ۲۰ درصد به کارخانه چینی، با اولین موج گرانی دلار در آن دوران روبرو شدم. سفارشات را بر اساس قیمت دلار قبلی گرفته بودم و مجبور بودم ۸۰ درصد مبلغ را به کارخانه با دلار جدید پرداخت کنم. به نسبت سرمایه من در آن زمان حد ضرر غیر قابل تصوری در انتظارم بود. و در نهایت قرارداد‌ها را با سختی زیاد کنسل کردم. و تصمیم گرفتم کالایی را وارد کنم که حجم کمتر داشته باشد و حاضر و آماده باشد و نیازی به چند ماه صبر برای تولید و ارسال نداشته باشد. با توجه به زمینه و تخصص قبلی من کالای دیجیتال و کامپیوتری بهترین انتخاب بود.

اوایلی بود که تبلت‌های سامسونگ وارد بازار شد. من با برند خودم تبلت های phonex را از چین وارد کردم. و تقریبا با زیر و بم سیستم واردات آشنا شده بودم. مدتی فلش های تبلیغاتی شبیه به کارت ویزنت.

راه‌ اندازی اولین آنلاین شاپ ایران

در سال ۱۳۹۱ به کمک همسرم اولین آنلاین شاپ ایران به اسم هنگر آنلاین را راه ‌اندازی کردیم. در آن روزها خبری از اینستاگرام نبود و همه فعالیت ما در فیسبوک خلاصه می شد. در آن روزها پلتفرم ترندیول ترکیه تازه راه افتاده بود و تمام رویای من این بود که وب سایتی فارسی با همه محصولات  ترندیول و قابلیت پرداخت ریالی راه اندازی کنم.
سر انجام بعد از ۲ سال تلاش و تحقیق فروشگاه اینترنتی markatrend.ir راه اندازی شد.

فروش کالا در آمازون آمریکا

در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای فروشندگی در سایت آمازون شدم.